Yusmira : Susu Kambing Kurma Madu

RM22.00

Hubungi kami : 
019 9777 500

Susu kambing ialah sejenis susu yang mudah dihadam. Ia hanya memerlukan 20 minit untuk dihadamkan berbanding susu lembu yang memerlukan 2 jam untuk dihadamkan. Susu kambing mengandungi antibodi untuk merawat penyakit gastrik, demam kuning, asma, migrain, penyakit kulit, memulihkan tenaga batin, merawat sakit jantung peringkat awal, darah tinggi, sakit sendi, batuk kering, ulser perut serta penyakit saraf dan tulang belakang bagi golongan yang lanjut usia.

Kurma ialah sejenis buah yang kaya dengan zat besi, kalsium, fosforus, sodium, potasium, vitamin A dan C dan juga niasin. Ia mempunyai khasiat serta nilai yang tinggi dalam dunia perubatan tradisional. Dari segi saintifik, kurma amat berkesan bagi mengubati gangguan usus yang kronik, di mana ketidakserasian dengan gluten menghalang penyerapan zat-zat makanan secara sempurna.

Khasiat madu lebah juga berupaya mengubati sakit perut, gastrik, resdung, sakit kepala, sakit pinggang, sakit sendi, alahan, asma, darah tinggi, menghilangkan kahak, serta menguatkan badan bagi golongan yang berumur.

No comments:

Post a Comment