JAMU MAK DARA



KEISTIMEWAAN JAMU MAK DARA 

Fungsi utama Jamu Mak Dara ialah untuk melancarkan peredaran darah dalam badan.
Jamu Mak Dara ini diperbuat daripada herba-herba tradisional yang dapat melancarkan perjalanan darah dalam tubuh. Resipi Jamu Mak Dara ini merupakan warisan daripada pengamal tradisional yang bernama Mak dara.  

Jamu Mak Dara telah terbukti dapat membuang tosik di dalam badan.
Apabila peredaran darah menjadi baik, proses perkumuhan senang dilakukan dan toksik di dalam badan dapat dibuang. Kandungan Jamu Mak Dara ini juga membolehkan toksik dibuang daripada badan.

Jamu Mak Dara juga boleh membuang angin di dalam badan.
Jamu Mak Dara memudahkan pekumuhan dan ini termasuk membuang angin di dalam badan.

Dengan kandungan herba asli, Jamu Mak Dara dapat menyuburkan rahim dan mengatasi masalah keputihan.
Ramuan Jamu Mak Dara ini diambil daripada herba-herba tradisional yang telah diamalkan zaman dahulu. Pengamalan herba-herba tradisional atau Jamu Mak Dara sememangnya boleh menyuburkan rahim dan mengatasi masalah keputihan.

Faraj juga dapat dirapatkan dengan pengambilan Jamu Mak Dara secara berterusan.
Jamu Mak Dara ini mempunyai herba yang dapat merapatkan otot-otot disekitar faraj dan pengamalan herba memang telah diamalkan oleh nenek moyang kita.

Jamu Mak Dara membolehkan badan akan bertenaga dan cergas seawal pagi.
Dengan mengamalkan Jamu Mak Dara peredaran darah akan lebih baik dan ini akan menyebabkan badan kita akan bertenaga dan sentiasa cergas di awal pagi.

Masalah sistem kitaran haid yang terganggu juga boleh diatasi dengan Jamu Mak Dara 
Ciri-ciri istimewa Jamu Mak Dara yang lain pula ialah ia dapat membakar lemak dan menurunkan berat badan.
Ini merupakan khasiat istimewa Jamu Mak Dara. Dengan perjalanan darah yang baik, pengamalan Jamu Mak Dara membolehkan lemak dibakar dan sekaligus berat badan dapat diturunkan.

Jamu Mak Dara dapat mengurangkan bau badan dan menambahkan nafsu syahwat.
Jamu Mak Dara juga boleh mengurangkan sakit pinggang dan awet muda.



TESTIMONI JAMU MAK DARA

TESTIMONI 

kiter dpt JMD dr corn 5/10...makan berbuka dengan sahur....tu pun ader
1 hari skip...tapi semalam timbang dah bergerak 1 kg...
dah lama berat maintain 60kg...pakai u-zap semua pun tak turun...sekali minum JMD dia boleh turun...so sekrg ni minum JMD jer..
memula minum ngan air ..rasa nak terkeluar balik...gentel ngan madu...rasa tak lepas kat tekak...so ngan sabarnyer bancuh ngan air balik..
yg lain tak terasa sgt...cuma kentut jer slalu...kentut plak mcm org cirit bunyi nyer...kalo mlm tgh tido rasa cam pesta mercun bunyinyer...


TESTIMONI

After complete sebotol (ada la sekali sekala aku tertinggal makan), well, obviously, tak de la nampak sgt kurang berat badan ke, kulit lawa ke etc.

Tapi the immediate effect that I can tell is

1. Buang angin. Memang aku burp byk and pening kepala kurang sikit. (burp okeh.. ai tak de kentut banyak). In fact, dlm 2-3 minggu lepas, sekali dua je kot aku sakit kepala. 

2. Berak on time. Aku ni, ada sikit masalah pembuangan. Pagi2, tak de rasa nak berak. TAPI, once dah masuk makanan dlm mulut aku (time bfast) time2 tu jugak la aku rasa nak terkencet. TIME TIME TU JUGAK! Tensi okeh. Sebab tu aku jarang bfast kat luar. Mcm pemangkin kot makanan tu gamaknyer. B4 ambik jamu ni, workaround aku dulu is, bangun pagi, terus minum air byk2 bagi ada rasa nak berak. Sometimes it works, sometimes tak jalan. Paling 'best' time aku dah start enjin keter or dah masuk highway, masa tuuuuu lah contraction datang.

HARU!!!!

So, bila aku start makan JMD Gold ni, aku normally ambik pagi2 b4 pegi keje. (Time perut kosong). And petang once balik keje aku terus ambik lagi 2 bijik. Then, pagi2 lepas bangun tu, then terkencet / contraction akan dtg secara semulajadi tanpa perlu ada pemangkin. And woshhhhh goes everything!!

Maka bolehla feelin feelin perut flat lepas tu.. hikss..

LEGA!!!

3. Badan rasa ringan and tak mudah penat. Errr.. mabe saiko jugak, tapi aku ada la rasa tak penat sgt. Idak, balik2 keje tu memang rasa nak terjun kat katil jek. Tak mandi ke tak makan ke, tak pedulik. Nak tido je keje aku. 

4. Period regular. Ni lagi satu masalah aku sejak azali. Orang normal cycle 28 hari. Aku ni kekdg 30, kekdg 32, kekdg 40. Kalau stress tahap cipan kekdg boleh miss period sebulan. Kalau tahap dewa stress kekdg kuar mcm air terjun. Last month punya cycle, ON TIME 28 HARI. Sampai aku terkejut sbb tak sangka dtg awal mcm tuh.

TESTIMONI 
Haslina Alias, 40 tahun
Luaran Dalaman, Jamu Memberi Kesan!
Haslina Alias, 40 tahun telah mengamalkan jamu sejak berusia 25tahun selepas berkahwin. Haslina menggunakan pelbagai jamu untuk kelihatan sihat dan bertenaga. Tugasan harian yang terlalu sibuk membuatkan Haslina perlu mengambil jamu untuk menambahkan kesegaran ketika bekerja.
"Saya telah mencuba pelbagai jamu. Ada yang baik dan ada yang kurang memberi kesan dan hanya indah khabar dari rupa. Wanita bekerjaya seperti saya yang mempunyai keluarga yang besar memerlukan kekuatan dalaman untuk menguruskan hal rumah tangga dan tanggungjawab sebagai seorang pekerja. Pilihan saya selama 5 tahun adalah Jamu Mak Dara, dari jualan berbentuk uncang sehinggalah dipertingkatkan kualitinya menjadi Jamu Mak Dara GOLD."
Setelah 5tahun setia bersama produk ini, Haslina merasakan tiada jamu yang setanding Jamu Mak Dara kerana ramuannya ternyata asli dan tiada beza kualitinya. Setelah menggunakan produk ini badan Haslina semakin bertenaga, kitaran haid semakin teratur dan masalah keputihan dapat diatasi.
Sila hubungi 019 288 8429 untuk mengetahui keberkesanan jamu ini.

TESTIMONI 
Azira Che Wil, 28 tahun
Suami Prihatin Perkenalkan Jamu Mak Dara
Lain pula cerita Azira, 28 tahun yang telah mempunyai dua orang cahayamata. Sebelum ini, Azira tidak pernah mengamalkan pemakanan jamu. Namun setelah melahirkan anak kedua, suaminya telah memperkenalkan Jamu Mak Dara untuk diamalkan.
"Suami saya begitu prihatin dengan masalah yang saya hadapi dan telah memperkenalkan Ibu Halimah Shuib untuk berkongsi masalah dan menceduk ilmu petua Ibu. Pertemuan pertama kali saya bersama dengan ibu telah membuatkan saya yakin untuk mencuba Jamu Mak Dara. Alhamdulillah setelah 3bulan menggunakan jamu ini, masalah dalaman yang saya alami dapat di atasi. Lebih menakjubkan rasa sakit ketika haid datang juga semakin berkurangan setelah mengamalkan jamu mak dara."
Lebih membanggakan apabila suami tersenyum manis melihat perubahan diri Azira. Kegembiraan suami perlu diutamakan demi menjaga keharmonian rumah tangga. Sekalung budi buat Jamu Mak Dara yang telah memperkenalkan produk ini untuk seluruh pengguna kaum Hawa di seluruh Malaysia. Tanya saya untuk penerangan mengenai jamu di talian 019-3569233.'

TESTIMONI 
Farina Mohamad, 27 tahun
Lebih Cergas Selepas Menggunakan Jamu Mak Dara
Farina telah mengamalkan Jamu Mak Dara selama setahun biarpun beliau belum mendirikan rumah tangga. Farina mengamalkan jamu untuk mendapatkan tenaga untuk menjalankan tugas harian. Kitaran haid Farina juga semakin teratur dan tiada gangguan setelah mengamalkan produk ini secara konsisten.
Baru baru ini, Farina telah mencuba produk yang lain tetapi hasilnya kurang mantap seperti produk Jamu Mak Dara. Malah bau dan rasa jamu produk tersebut lain dari Jamu Mak Dara GOLD. Warnanya kehitaman, bauan seperti rempah kurma dan rasanya agak manis. Jamu Mak Dara GOLD pula, bewarna kekuningan kehijauan, rasanya kurang pahit dan baunya seharum herba.
Bagi pengamal jamu, pilihlah jamu yang sesuai untuk anda dan janganlah memilih yang boleh mendatangkan mudarat atau tidak memberikan kesan untuk tubuh badan anda. Pilihan utama saya adalah Jamu Mak Dara dan tidak akan berubah hati kepada produk yang lain. Untuk berkongsi masalah kesihatan anda sila hubungi 03-41060299.

TESTIMONI
Hafieza Rahmat, 28 tahun
Saya Selesa Berbadan Besar
Lain pula cerita pengguna setia Jamu Mak Dara iaitu Hafieza Rahmat dari Kuala Lumpur. Hafieza telah menggunakan produk ini sejak tiga tahun yang lepas. Hafieza mengamalkan produk ini untuk mengurangkan masalah keputihan dan menambahkan tenaga dalam badan. Saya sedikitpun tidak terlintas untuk menguruskan badan apabila mengambil produk ini secara teratur.
Ramai rakan yang telah berjaya menguruskan badan dengan mengamalkan Jamu Mak Dara GOLD. Tetapi bagi Hafieza, beliau hanya ingin kelihatan sehat dan cergas, namun yang lebih memeranjatkan apabila badan beliau juga mengalami susutan berat badan. Sebelum menggunakan Jamu Mak Dara, beliau juga terpengaruh dengan iklan produk-produk kesihatan yang lain. Setelah menggunakan produk-produk tersebut tiada hasil yang sehebat Jamu Mak Dara. Terkadang terlihat kembali produk-produk tersebut, beliau yakin bahawa gambar sebelum dan selepas bagi produk-produk tersebut mungkin di touch up dengan dikecikkan atau dikembangkan badan tersebut. Sedangkan beliau melihat Ibu Halimah kekal cantik tanpa diubah apa-apa pada gambarnya.
Walaubagaimanapun, Hafieza tetap yakin dan percaya dengan motto Jamu Mak Dara iaitu "kesihatanmu adalah kecantikanmu". Oleh itu, apa yang lebih penting adalah kesihatan beliau kerana apabila beliau sihat, sudah pasti beliau memiliki peluang yang besar untuk menggayakan apa-apa imej untuk kelihatan cantik dan berseri biarpun bertubuh besar.
Untuk kaum Hawa seluruh Malaysia, Tuhan Yang Esa telah mengurniakan kecantikan walaupun badan kita besar mahupun kecil. Kata Hafieza, beliau tetap bersyukur dengan kurniaan Tuhan dan beliau akan menjaga kesihatannya dengan baik. Untuk cantik seperti beliau sila hubungi 017-3943104.

TESTIMONI
Aireena Antasya
Bertambah Muda, Sihat, Cantik dan Langsing
Kita ikuti pengalaman pengguna setia Jamu Mak Dara, Cik Aireena Antasya, Kuala Lumpur yang telah mengekalkan badan yang cantik dan langsing dengan mengamalkan penggunaan Jamu Mak Dara. Aireen juga mengamalkan pelbagai petua berpantang yang saya terima dari Ibu Halimah melalui Buku Petua Mak Dara dan melalui laman web Jamu Mak Dara.
"Sebelum menggunakan produk Jamu Mak Dara, kulit wajah saya kelihatan kusam dan tidak bermaya. Setelah menggunakan produk ini, muka saya nampak anggun, jelita dan halus. Berat badan saya juga berkurangan dari sebelumnya. Beberapa rakan menegur dan bertanya adakah saya membuat sebarang suntikan dimuka, jawapannya tidak sama sekali. Sebaliknya, kapsul Jamu Mak Dara telah membuatkan saya kelihatan muda. Saya bangga menggunakan produk ini kerana ianya satu-satunya buatan asli dari Malaysia. Bagi sesiapa yang ingin mencuba produk ini atau ingin berkongsi masalah, boleh hubungi saya di talian 012-2780975".

TESTIMONI 
Sharifah Halimatun Saadiah Syed Ali, 42 tahun
Walaupun Berusia, Kekal Sehat dan Bertenaga
Sharifah Halimatun Saadiah Bt Syed Ali, 42tahun memiliki badan yang sihat adalah anugerah terhebat dari Tuhan yang tiada galang-gantinya dan kesihatan itu adalah faktor utama untuk mengekalkan kecantikan. Saadiah mengamalkan Jamu Mak Dara secara teratur telah memberikan kesihatan yang baik untuk sepanjang hari. Malah, Saadiah mengamalkan pemakanan yang sehat untuk mengelakkan dari masalah kegemukan dan kelesuan tubuh badan. Saadiah juga tidak lupa untuk melakukan senaman harian yang boleh memberikan kesegaran pada tubuh badan. Bagi beliau,seorang wanita tidak boleh malas! Sebaliknya perlu berusaha untuk kekal muda walaupun telah meniti usia tua. Usah malu atau segan, kita baiki segala kekurangan dengan mengamalkan produk-produk Jamu Mak Dara.
Terima kasih Mak Dara yang senantiasa membuatkan suami saya tersenyum manis dan membuatkan keluarga saya kekal bahagia. Wahai wanita di seluruh Malaysia, jangan tertunggu-tunggu, dapatkan produk-produk Jamu Mak Dara dengan segera. Untuk cantik seperti beliau sila hubungi 0173943104.


Cara Penggunaan
Untuk langsingkan badan / kesihatan keseluruhan wanitaKapsul
2 Kapsul X 2 kali sehari ( sebelum sarapan/makan malam)

PERINGATAN- Harus cukup tidur dan rehat
- Elakkan mengambil makan malam selepas pukul 7 malam
- Elakkan makan nasi pada waktu malam
- Lebihkan makan sayur-sayuran
- Kurangkan pengambilan makanan bercili dan berlemak
- Senaman bersahaja 15 minit setiap hari
- Jika makan malam, pastikan rehat selama 4 jam sebelum tidur.


HARGA PASARAN : RM 49.00 



BELIAN MELALUI POS 

* Sila mesej JAMU MAK DARA ke nombor 019-977 7500.
* kami akan mesej no akaun NUWAJA ENTERPRISE.
* sila mesej kami selepas pembayaran dibuat.
* barang akan dipos sebaik sahaja bayaran dibuat.